/imagecache/lg/uploads/2023/07/golf-groep-club-2023-07-08.jpeg

Kiwanis Ladies Zeeuwse Eilanden is een club in oprichting. In 2016 was het eerste intiatief en inmiddels zijn we met 14 dames.

De Kiwanis doelstelling 'serving the children of the world' dragen wij graag een warm hart toe en daarop laten wij onze activiteiten en keuze voor goede doelen aansluiten.

We vergaderen de laatste dinsdag van de maand. Om de maand met een diner voorafgaand aan het overleg. Vaak combineren we het overleg met een werkbezoek bij een van de leden of een ander bedrijfsbezoek.

Naast de reguliere vergaderingen houden we jaarlijks voor afgaand aan het zomerreces, een gezellige borrel op een wisselende locatie. Ook aan het einde van het jaar drinken we graag een drankje met elkaar om, zonder officiele vergadering, het jaar met elkaar door te nemen.

Eén keer per jaar wordt er een diner en route georganiseerd. Dat is met partners erbij. Altijd verrassend waar je mag gaan eten en wie je te eten krijgt. Ook leuk om elkaar partners te leren kennen.

Kiwanis Ladies Zeeuwse Eilanden is nog geen zelfstandige Kiwanis club. Wij zijn een sattelietclub van Kiwanis Goes-De Bevelanden

We steunen graag Zeeuwse organisaties die zich inzetten voor kinderen.

We verwelkomen graag nieuwe leden.

/imagecache/lg/uploads/2021/03/img-9933.JPG